hyvinvointi

Voihan kaamos!

Väsyttää. Herätyskellon ääni aamuisin on pahinta painajaistakin pahempi. On lokakuu, pian marraskuu. Ulkona on kylmää, koleaa ja erityisesti pimeää, joka tulee joka päivä aiemmin ja aiemmin. Auringonvalon vähäisyys vetää mielen

Voihan kaamos! Lue lisää »

Ylikunto

Katson kuntosalin lukujärjestystä. Tämän päivän treeni tulisi olemaan cycling, pump ja combat. Ensin hyvät lämmöt alle, sitten lihaskuntoa ja vielä viimeiset mehut taistellen sykettä vastaan. Päivän treenien jälkeen olo on

Ylikunto Lue lisää »

Uuden alku.

Syksy on aina ollut jonkin (vanhan) uuden alku, ja on sitä yhä edelleen. Kesälomat on kohta vietetty, muutama kesämakkara kerrytetty vyötärönauhalle (ehkä) ja arki iskee, tai on jo iskenyt vasten

Uuden alku. Lue lisää »

Mars mustikkaan!

Istuin tässä viikolla mustikkamättäällä kahteenkin otteeseen vedellen kaksin käsin noita pieniä sinisiä vitamiinipommeja. Niin maukkaita, niin terveellisiä. Mustikka on saanut viimeisten vuosien aikana superruoka-maineen eikä ole mikään ihmekään. Tämä pieni

Mars mustikkaan! Lue lisää »

Scroll to Top